An edition of Die Stunde des roten Drachen (2000)

Die Stunde des roten Drachen

Originalausgabe
  • 0 Ratings
  • 0 Want to read
  • 0 Currently reading
  • 0 Have read

My Reading Lists:

Create a new list

Check-In

×Close
Add an optional check-in date. Check-in dates are used to track yearly reading goals.
Today

  • 0 Ratings
  • 0 Want to read
  • 0 Currently reading
  • 0 Have read

Buy this book

Last edited by Scott365Bot
March 20, 2024 | History
An edition of Die Stunde des roten Drachen (2000)

Die Stunde des roten Drachen

Originalausgabe
  • 0 Ratings
  • 0 Want to read
  • 0 Currently reading
  • 0 Have read

Während einer Hypnosesitzung springt Kevin aus dem Fenster und wird in einem mysteriösen Erstarrungszustand ins Krankenhaus eingeliefert. Als er erwacht, befindet er sich in einer mittelalterlichen Festungsanlage. Er erfährt, dass er ein "Wechsler" ist - ein Mensch, der in einer anderen Zeit gelandet ist, um dort einen Auftrag zu erfüllen. Gemeinsam mit dem geheimnisvollen Mädchen Patrizia und Manfred von Richthofen - dem "Roten Baron" - soll Kevin den Meuchelmord an König Otto dem Dritten verhindern. Wenn sie scheitern, ist die Welt zum sicheren Untergang verurteilt. Mit Hilfe von Manfred von Richthofens nachgebautem berühmten Dreidecker, der "Roten Lady", gelingt es ihnen, zwei Schlachten für sich zu entscheiden. Doch noch ist ihr Auftrag nicht erfüllt ...

Publish Date
Publisher
Ueberreuter
Language
German
Pages
372

Buy this book

Previews available in: German

Edition Availability
Cover of: Die Stunde des roten Drachen
Die Stunde des roten Drachen
2000, Ueberreuter
Hardcover in German - Originalausgabe

Add another edition?

Book Details


Published in

Wien

Edition Notes

Series
Edition Märchenmond
Copyright Date
2000

The Physical Object

Format
Hardcover
Number of pages
372
Dimensions
20.5 x 12.5 x centimeters
Weight
602 grams

ID Numbers

Open Library
OL39800208M
Internet Archive
diestundedesrote0000unse
ISBN 10
3800026643
ISBN 13
9783800026647
OCLC/WorldCat
247053747
Deutsche National Bibliothek
958895848

Community Reviews (0)

Feedback?
No community reviews have been submitted for this work.

History

Download catalog record: RDF / JSON / OPDS | Wikipedia citation
March 20, 2024 Edited by Scott365Bot Linking back to Internet Archive.
January 19, 2024 Edited by MARC Bot uppercase bwbsku local_id
August 19, 2023 Edited by ImportBot import existing book
September 24, 2022 Edited by OnFrATa Edited without comment.
September 24, 2022 Created by OnFrATa Ein neues Buch hinzugefügt.