Open Library logo
New Feature: You can now embed Open Library books on your website!   Learn More
Last edited anonymously
June 15, 2012 | History

Der Hundertjährige, der aus dem Fenster stieg und verschwand 1 edition

Der Hundertjährige, der aus dem Fenster stieg und verschwand
Jonas Jonasson

No ebook available.


Prefer the physical book? Check nearby libraries with:


Buy this book

Amazon
Better World Books $3.48 (used)

About the Book

Zitat Klappentext: Allan Karlsson wird hundert Jahre alt. Eiegentlich ein Grund zu feiern. Doch er steigt kurzerhand aus dem Fenster (im Erdgeschoss) und verschwindet (zum Bahnhof) – und schon bald steht das ganze Land wegen seiner Flucht auf dem Kopf.
Jonas Jonasson erzählt ein herrlich komisches »road movie« und zugleich die irrwitzige Lebensgeschichte eines Mannes, der sich zwar nicht für Politik interessiert, in den letzten hundert Jahren aber trotzdem immer in die großen historischen Ereignisse verwickelt war.

There is only 1 edition record, so we'll show it here...  •  Add edition?

Der Hundertjährige, der aus dem Fenster stieg und verschwand

Published 2009 by carl´s books .
Written in German.

Edition Notes

Translation Of
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
Translated From
Swedish

The Physical Object

Format
Paperback
Number of pages
414

Contributors

  • Translator
    Wibke Kuhn

ID Numbers

Open Library
OL25352512M
ISBN 13
978-3-570-58501-6

History

Download catalog record: RDF / JSON
June 15, 2012 Edited by 77.21.91.42 add author
June 15, 2012 Edited by 77.21.91.42 initial edit
June 15, 2012 Created by 77.21.91.42 Added new book.